De vermelde herstellingstijden op de website zijn een referentie. Afhankelijk van de drukte kan het toch zijn dat de hersteltijd enigszinds oploopt. Gelieve hiervoor uw begrip te tonen.
HerstellingHersteltijden
Hoe breng ik een toestel in een fysieke winkel binnen voor herstelling onder garantie?
U kan in 1 van onze fysieke winkels terecht te vinden via deze link:
! Let goed op, niet in elk filiaal kan een herstelling meteen ter plekke uitgevoerd worden, lees goed de uitleg bij elk filiaal !
Maak indien mogelijk een afspraak via de online kalender, zo kunnen we u meteen ter plekke helpen. En uw probleem ter plekke oplossen.
Zorg ervoor dat u uw aankoopbewijs meebrengt zodat we de garantie kunnen controleren (indien u dit niet meer heeft kunnen we dit bij ons ook opzoeken. Maar dit leidt tot een langere wachttijd. )
Herstelling
Hoe retourneer ik een bestelling of defect toestel? (Binnen de garantie)
Indien u een bestelling bestaande uit accesoires of covers wenst terug te sturen ter annulatie van uw bestelling kan u gewoon de stappen in deze link volgen.
Indien u een iPhone of iPad wenst te retourneren, is het noodzakelijk het toestel eerst te wissen. In geval van een iPhone of iPad kan u dit terugvinden onder: instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen. (Indien dit niet lukt vermeld dit ook even bij de zending.) Zorg zelf voor een backup zodat u geen gegevens verliest. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! Nadien volg je alle stappen via deze link
Gaat het om een Macbook/iMac/Mac Mini is het enkel noodzakelijk om de iCloud uit te loggen. dit kan je terugvinden onder instellingen, Apple id, overzicht, uitloggen. Zorg in dit geval ook zelf voor een backup van uw gegevens. En wis alle bestanden/documenten. Opgelet, dit is geheel op eigen verantwoordelijkheid. iRepairshop kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor documenten die niet gewist werden van het toestel. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! nadien volg je alle stappen via deze link
Uw zending zal vervangen/hersteld worden binnen de 2 werkdagen. Of indien u kiest voor een annulatie zal de terugbetaling gebeuren binnen de 5werkdagen na ontvangst.
GarantieHerstelling
Hoe stuur ik een toestel op ter herstelling? (Buiten de garantie)
Maak zelf een reservekopie of backup van uw gegevens zodat u geen gegevens verliest.
Uw toestel zal hersteld worden binnen de 3 werkdagen.
Herstelling
Krijg ik een factuur van de aankoop?
U Krijgt bij elke aankoop steeds een factuur met daarop duidelijk de aankoopdatum vermeld voor eventuele garantie.
Bedrijven krijgen ook steeds de factuur met vermelding van hun btw-nummer.
FactuurGarantie
Samsung herstellingen?
Wij herstellen ook met veel plezier uw Samsung toestellen. Let wel op, voor samsung hebben we niet steeds alle onderdelen standaard in voorraad. Wens je graag dat de herstellen snel kan uitgevoerd worden? Neem dan op voorhand met ons contact op via helpdesk@irepairshop.be . Indien mogelijk stuur het modelnummer meteen mee door, dit kan je normaal aan de achterzijde van uw toestel terugvinden, en ziet er als volgt uit: SM-XXX (de XXX zijn cijfers).