FAQ

Betaalmethodes

Online bestellingen:

Deze kunnen betaald worden met bancontact online, of via overschrijving. Let wel op de de doorlooptijd via overschrijving groter is. (Verzending zal plaatsvinden zodra de betaling ontvangen is.)

Afhalingen:

Ter plekke kan zowel cash, als met bancontact betaald worden. Het is niet toegestaan om achteraf te betalen met overschrijving.

 

 

Betaalmethodes
Herstellingstijden

De vermelde herstellingstijden op de website zijn een referentie. Afhankelijk van de drukte kan het toch zijn dat de hersteltijd enigszinds oploopt. Gelieve hiervoor uw begrip te tonen.

Herstelling Hersteltijden
Kan ik betalen met eco-cheques / consumptiecheques?

Ecocheques (GEEN PAPIEREN ECOCHEQUES):

Hiermee kan u alle toestellen kopen die "refurbished" zijn, of elke herstelling laten uitvoeren. Ecocheques kunnen niet gebruikt worden op nieuwe toestellen, of accessoires. U kan de eco-cheques enkel gebruiken fysiek in onze verkooplocaties (Gentsesteenweg 283 Zele, Markt 52 Zele, Gentse Steenweg 6 Lokeren). Dus niet in de online webshop, of andere verkooppartner op onze website waar deze niet zijn geaccepteerd.

Consumptiecheques:

Hiermee kan u uit het hele gamma aankopen doen. U kan de consumptiecheques enkel gebruiken fysiek in onze verkooplocaties (Gentsesteenweg 283 Zele, Markt 52 Zele EN Gentse Steenweg 6 Lokeren). Dus niet in de online webshop, of andere verkooppartner op onze website waar deze niet zijn geaccepteerd.

 

 

 

 

Betaalmethodes Eco-cheques / Consumptiecheques
Samsung herstellingen?

Wij herstellen ook met veel plezier uw Samsung toestellen. Let wel op, voor samsung hebben we niet steeds alle onderdelen standaard in voorraad. Wens je graag dat de herstellen snel kan uitgevoerd worden? Neem dan op voorhand met ons contact op via helpdesk@irepairshop.be . Indien mogelijk stuur het modelnummer meteen mee door, dit kan je normaal aan de achterzijde van uw toestel terugvinden, en ziet er als volgt uit: SM-XXX (de XXX zijn cijfers).

Samsung herstellingen?