De vermelde herstellingstijden op de website zijn een referentie. Afhankelijk van de drukte kan het toch zijn dat de hersteltijd enigszinds oploopt. Gelieve hiervoor uw begrip te tonen.
HerstellingHersteltijden
Hoe breng ik een toestel in een fysieke winkel binnen voor herstelling onder garantie?
U kan in 1 van onze fysieke winkels terecht te vinden via deze link:
! Let goed op, niet in elk filiaal kan een herstelling meteen ter plekke uitgevoerd worden, lees goed de uitleg bij elk filiaal !
Maak indien mogelijk een afspraak via de online kalender, zo kunnen we u meteen ter plekke helpen. En uw probleem ter plekke oplossen.
Zorg ervoor dat u uw aankoopbewijs meebrengt zodat we de garantie kunnen controleren (indien u dit niet meer heeft kunnen we dit bij ons ook opzoeken. Maar dit leidt tot een langere wachttijd. )
Herstelling
Hoe retourneer ik een bestelling of defect toestel? (Binnen de garantie)
Indien u een bestelling bestaande uit accesoires of covers wenst terug te sturen ter annulatie van uw bestelling kan u gewoon de stappen in deze link volgen.
Indien u een iPhone of iPad wenst te retourneren, is het noodzakelijk het toestel eerst te wissen. In geval van een iPhone of iPad kan u dit terugvinden onder: instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen. (Indien dit niet lukt vermeld dit ook even bij de zending.) Zorg zelf voor een backup zodat u geen gegevens verliest. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! Nadien volg je alle stappen via deze link
Gaat het om een Macbook/iMac/Mac Mini is het enkel noodzakelijk om de iCloud uit te loggen. dit kan je terugvinden onder instellingen, Apple id, overzicht, uitloggen. Zorg in dit geval ook zelf voor een backup van uw gegevens. En wis alle bestanden/documenten. Opgelet, dit is geheel op eigen verantwoordelijkheid. iRepairshop kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor documenten die niet gewist werden van het toestel. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! nadien volg je alle stappen via deze link
Uw zending zal vervangen/hersteld worden binnen de 2 werkdagen. Of indien u kiest voor een annulatie zal de terugbetaling gebeuren binnen de 5werkdagen na ontvangst.
GarantieHerstelling
Hoe stuur ik een toestel op ter herstelling? (Buiten de garantie)
Maak zelf een reservekopie of backup van uw gegevens zodat u geen gegevens verliest.
Uw toestel zal hersteld worden binnen de 3 werkdagen.
Herstelling
Krijg ik een factuur van de aankoop?
U Krijgt bij elke aankoop steeds een factuur met daarop duidelijk de aankoopdatum vermeld voor eventuele garantie.
Bedrijven krijgen ook steeds de factuur met vermelding van hun btw-nummer.
FactuurGarantie
Wat is het verschil tussen 0% marge-regeling of 21% btw-regeling?
Een toestel dat verkocht wordt onder 0% marge-regeling wil zeggen dat de prijs die je betaald als particulier ook de eindprijs is. Hier komt geen BTW bij. Ben je een klant met BTW-nummer? Dan betaal je nog steeds de prijs die je ziet op de website. Weliswaar kan je geen BTW terugvorderen in uw btw aangifte van deze factuur.
Een toestel dat verkocht worden onder 21% btw-regeling wil zeggen dat een zelfstandige de BTW kan terugvorderen in zijn BTW-aangifte. De prijs die je ziet is zowel voor een particuliere klant als een BTW-plichtige klant de prijs die je ook betaald