FAQ

Heb ik garantie op de batterij van mijn aankoop?

U hebt op elk toestel dat bij ons is aangekocht 1jaar garantie op de batterij. Deze garantie is geldig zodra de conditie van de batterij onder de 80% zakt.

1) U beschikt over een iPhone

(Bij een iPhone te vinden onder instellingen, batterij, batterijconditie)

Indien de batterij onder de 80% scoort kan deze meteen gratis ter plekke vervangen worden na afspraak. Een afspraak kan je maken via één van onze filialen hier te vinden.

Indien u niet kan langskomen kan u hem ook steeds opsturen. Volg hiervoor de stappen in deze link

Uw toestel zal hersteld worden binnen de 3 werkdagen.

2) U beschikt over een iPad of Macbook

Bij een iPad of Macbook kan je de batterij niet zelf nakijken, en zal het toestel in een servicecenter van iRepairshop moeten uitgelezen worden.

Een afspraak kan je maken via één van onze filialen hier te vinden.

Indien u niet kan langskomen kan u hem ook steeds opsturen. Volg dan even deze stappen.

Uw toestel zal hersteld worden binnen de 3 werkdagen.

Garantie
Hoe kan ik de overname van een oude iPhone of iPad regelen?

Wij kunnen telkens 1 iPhone of iPad overnemen, bij aankoop van een nieuw toestel bij ons. Losse overnames worden niet gedaan. De overname-prijzen  kan u in de tabellen hieronder terugvinden.

OPTIE 1: Hoe kan ik een toestel ter overname binnengeven indien ik het nieuwe online besteld heb? (OPGELET dit kan maximum tot 1maand na factuurdatum)

  1. Zorg dat het over te laten toestel volledig is gewist (indien van toepassing). Dit kan je doen door eerst de iCloud uit te loggen. Nadien in de instellingen - algemeen - stel opnieuw in - wis alle inhoud en instellingen.
  2. Zorg dat het toestel zorgvuldig ingepakt is in een doos. Steek er een kopie van de factuur bij van de aankoop van het nieuwe toestel en vermeld daarop dat dit een toestel ter overname is. Vermeld ook de rekeningnummer waarop de vergoeding mag betaald worden.
  3. Volg nadien de stappen via deze link
  4. Het tegoed bedrag zal terugbetaald worden op uw rekeningnummer.

OPTIE 2: Hoe kan ik een toestel ter overname binnengeven indien ik het nieuwe ter plekke afhaal?

  1. Zorg dat het over te laten toestel volledig is gewist (indien van toepassing). Dit kan je doen door eerst de iCloud uit te loggen. Nadien in de instellingen - algemeen - stel opnieuw in - wis alle inhoud en instellingen. Doe dit zeker alvorens het toestel binnen te brengen! indien hij niet is gewist, is geen overname mogelijk.
  2. Het tegoed bedrag zal in korting gebracht worden op de aankoop van uw nieuw toestel.

NOTA: Indien je het toestel nog niet kan wissen op voorhand, dan kan je het toestel ook nadien binnen brengen. Het bedrag zal u dan per overschrijving nadien op uw rekening betaald worden.

iPhone's:

Type toestel Werkend + nieuwstaat Werkend + gebruikt Gebroken scherm Afgeleefd / gebroken / voor- en achterzijde kapot Dood
           
iPhone SE2020 100 80 40 25 20
iPhone SE2022 190 170 75 50 20
iPhone X / Xr 100 80 40 20 10
iPhone Xs 110 100 50 30 10
iPhone Xsmax 150 130 70 30 20
iPhone 11 130 110

60

30 20
iPhone 11pro 200 190 90 50 30
iPhone 11promax 230 210 100 60

30

iPhone 12 230 210 130 70 30
iPhone 12Mini 190 170 140 70 30
iPhone 12Pro 250 230 170 80 30
iPhone 12Pro Max 290 270 190 100

30

iPhone 13 340 320 180 130 40
iPhone 13mini 300

280

200 110 40
iPhone 13PRO 400 380 200 130 40
iPhone 13PRO MAX 430 400 380 140

40

iPhone 14 420 390 200 150 50
iPhone 14plus 430 400 210 150 60
iPhone 14PRO 480 460 230 170 60
iPhone 14PRO MAX 500 490 240 180 60
iPhone 15 570 550 280 190 60
iPhone 15plus 570 550 280 190 60
iPhone 15PRO 680 630 320 220 60
iPhone 15PRO MAX 720 650 350 220 60
iPhone 16 700 680 350 250 60
iPhone 16plus 750 700 350 250 60
iPhone 16PRO 850 800 400 300 60
iPhone 16PRO MAX 900 850 400 300 60
           

iPad's:

Type toestel Werkend + nieuwstaat Werkend + gebruikt Gebroken scherm Afgeleefd / gebroken / voor- en achterzijde kapot Dood
           
iPad 6th 100 80 30 10 0
iPad 7th 150 130 40 10 0
           
iPad 8th 175 150 40 20 0
iPad 9th 200 170 40 35 0
iPad Air 3 200 180 40 35 0
iPad Air 4 290 250 50 35 10
iPad Air 5 300 260 70 50 10
iPad Mini 4 100 80 40 30 10
iPad Mini 5 150 130 50 30 10
iPad Mini 6 200 150 60 40 10
           
iPad Pro 2 12,9" 300 250 130 70 50
iPad Pro 3 11" 250 200 100 70 50
iPad Pro 3 12,9" 300 270 130 90 50
iPad Pro 4 11" 330 300 130 90

60

iPad Pro 4 12,9" 400 350 170 100 60
iPad Pro 5 11" 400

350

200 130 60
iPad Pro 5 12,9" 450 400 250 150 70
iPad 2022 260 240 100 70 20
iPad Pro 6 11" 400 350 200 130 60
iPad PRO 6 12,9" 500 450 300 200 70

 

Nota: overnameprijzen zijn enkel geldig bij aankoop van een nieuwe toestel bij iRepairshop.
Het toestel moet volledig gewist zijn en vrij van icloud (TESTEN!) tenzij als “dood” verklaard. Overnameprijzen zijn onder voorbehoud van een perfecte werking.

Indien het toestel een batterij heeft met een conditie lager dan 85% gaat er 25€ van de overnameprijs af.

* Alle prijzen in euro, onder voorbehoud van wijzigingen en afhankelijk van de staat van het toestel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Overnames
Hoe retourneer ik een bestelling of defect toestel? (Binnen de garantie)
  1. Indien u een bestelling bestaande uit accesoires of covers wenst terug te sturen ter annulatie van uw bestelling kan u gewoon de stappen in deze link volgen. 
  2. Indien u een iPhone of iPad wenst te retourneren, is het noodzakelijk het toestel eerst te wissen. In geval van een iPhone of iPad kan u dit terugvinden onder: instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen. (Indien dit niet lukt vermeld dit ook even bij de zending.) Zorg zelf voor een backup zodat u geen gegevens verliest. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! Nadien volg je alle stappen via deze link                                                                                                                  
  3. Gaat het om een Macbook/iMac/Mac Mini is het enkel noodzakelijk om de iCloud  uit    te loggen. dit kan je terugvinden onder instellingen, Apple id, overzicht, uitloggen. Zorg in dit geval ook zelf voor een backup van uw gegevens. En wis alle bestanden/documenten. Opgelet, dit is geheel op eigen verantwoordelijkheid. iRepairshop kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor documenten die niet gewist werden van het toestel. Vermeld ook duidelijk dat het gaat om een omruiling, herstelling of annulatie! nadien volg je alle stappen via deze link

                   

Uw zending zal vervangen/hersteld worden binnen de 2 werkdagen. Of indien u kiest voor een annulatie zal de terugbetaling gebeuren binnen de 5werkdagen na ontvangst.

 

Garantie Herstelling
Krijg ik een factuur van de aankoop?

U Krijgt bij elke aankoop steeds een factuur met daarop duidelijk de aankoopdatum vermeld voor eventuele garantie.

Bedrijven krijgen ook steeds de factuur met vermelding van hun btw-nummer.

Factuur Garantie
Wanneer heb ik garantie op mijn toestel?

Al onze toestellen worden verkocht met 12 maanden garantie.

De garantie is geldig op alles behalve waterschade, valschade of verkeerde handeling van het toestel.

Op de batterij is 12maand garantie. Deze garantie is geldig zodra de capaciteit van de batterij onder de 80% zakt.

Voor de gedetailleerde info kan je steeds terecht in onze algemene voorwaarden.

Garantie
Welke batterij-conditie mag ik verwachten van mij aankoop?

Elke verkocht toestel (iPhone, iPad, Macbook) met een batterij wordt bij het testproces uitgebreid getest. De conditie van de batterij moet minstens 85% scoren.

Indien dit niet het geval is wordt de batterij steeds vervangen door een nieuwe.

Dit zowel voor toestellen met lichte gebruikssporen, als toestellen in nieuwstaat.

Verder is er steeds 1jaar garantie op elke batterij. Zakt deze conditie onder de 80% in het eerste jaar, kan ze meteen ter plekke gratis vervangen worden.

Batterij Garantie