FAQ

Will I receive an invoice of the purchase?

You will always receive an invoice with every purchase clearly showing the purchase date for any warranty.

Companies will also always receive the invoice stating their VAT number.

Invoice Warranty
Delivery and Shipping

All shipments are made by DPD insured shipping. Shipping costs are €7 for orders under €50. From €50, shipping is completely free.

Delivery time within Belgium is 1-2 working days, for foreign countries 3-4 working days.

You always receive a track and trace number with every order so you can follow the package.

Shipping
Partnering with iRepairshop?

If you are in the same industry yourself and wish to work with us, please contact us at helpdesk@irepairshop.be.

Collaboration
Samsung repairments?

We are also happy to repair your Samsung devices. Please note, for samsung we do not always have all parts in stock. Would you like the repair to be carried out quickly? Please contact us in advance at helpdesk@irepairshop.be . If possible, please send us the model number immediately. This can normally be found on the back of your device, and looks like this: SM-XXX (the XXX are numbers).

Samsung repairments?
Wat is het verschil tussen 0% marge-regeling of 21% btw-regeling?

Een toestel dat verkocht wordt onder 0% marge-regeling wil zeggen dat de prijs die je betaald als particulier ook de eindprijs is. Hier komt geen BTW bij. Ben je een klant met BTW-nummer? Dan betaal je nog steeds de prijs die je ziet op de website. Weliswaar kan je geen BTW terugvorderen in uw btw aangifte van deze factuur.

Een toestel dat verkocht worden onder 21% btw-regeling wil zeggen dat een zelfstandige de BTW kan terugvorderen in zijn BTW-aangifte. De prijs die je ziet is zowel voor een particuliere klant als een BTW-plichtige klant de prijs die je ook betaald

MARGE / BTW